Kuchnia weganki

okładka książki Kuchnia weganki

W jaki sposób możesz łatwo zmienić tradycyjne potrawy na wegańskie?

  • W jaki sposób możesz łatwo zmienić
    tradycyjne potrawy na wegańskie?

    Chcesz przejść na weganizm, ale boisz się utraty
    swoich ulubionych potraw?

    Jest na to sposób...

    Pomyśl, jak dobrze byłoby, gdyby istniała książka, która podsunie Ci sposoby na zastąpenie produktów pochodzących od zwierząt, dbając jednocześnie o to, by wegańskie zamienniki były podobne do oryginałów i również smaczne?

    Jak się poczujesz, gdy zmieniając swoją dietę na zdrowszą będziesz mieć nie tylko satysfakcję z życia zgodnie z naturą, ale i radość z odkrywania bogactwa możliwości, jakie masz przechodząc na weganizm?

    Książka „Kuchnia weganki” jest Twoją przepustką do pasjonującej przygody odkrywania nowych potraw i smaków, która pozwala Ci również przygotowywać substytuty Twoich ulubionych potraw - w wariancie bez mięsa... Dzięki temu wygrywasz potrójnie: zdrowsze odżywianie, nowe smaki i zachowanie pewnego podobieństwa do smaków, które towarzyszą Ci od lat.

    "Niechętnie rezygnuje się ze swych ulubionych dań i przyzwyczajeń smakowych. Sama miałam z tym problem, więc starałam się tak przyrządzać potrawy, by smakiem i wyglądem nie odbiegały od tradycyjnych. Na początku wydawało się to trudne, ale… tylko się wydawało." - pisze w swoim ebooku Lidia Aleksandra Szadkowska.

    Już za chwilę dowiesz się między innymi:

    • Co i jak powinniśmy jadać?
    • Dlaczego mleko i jego przetwory nie służą zdrowiu?
    • O zamiennikach mleka i mięsa
    • Jak skomponować przyprawy służące zdrowiu?
    • Czego możesz użyć zamiast jajka?
    • Jakie stosować zioła przyprawowe?

    Poza tym, poznasz sposoby przyrządzania ogromnej ilości wegańskich potraw:

    • Surówki np. z cykorii, selera, włoszczyzny, kalafiora i pomidorów, kapusty pekińskiej, kiszonych ogórków, papryki, a także surówki z roślin dzikich
    • Coś do pieczywa zamiast wędlin, masła i nabiału np. „masło” czosnkowe, pasta z kaszy jaglanej, pasta z ryżu i zielonego groszku, pasztet z kaszy gryczanej, pasztet pieczarkowy, pasta orzechowo-kakaowa, „smalec” wg przepisu Grażyny, majonez z ryżu, pasta - „serek topiony”
    • Zupy np. kartoflanka, zalewajka, biały barszcz, czerwony barszcz, krupnik, kapuśniak z kiszonej kapusty, zupa z kiszonych ogórków, zupa jarzynowa, rosół jarski, grochówka, zupa cebulowa
    • Drugie dania np. gołąbki, bigos jarski lub z kostką sojową, fasolka „po bretońsku”, ciasto naleśnikowe, krokiety, pierogi, kasza jaglana z brokułami
    • Sosy np. do spaghetti, pomidorowy, z grzybów, jarzynowy, dyniowo-pomidorowy, cebulowy
    • Dodatki do ziemniaków, kasz i makaronów np. gulasz z cukinii lub kabaczka, por do drugiego dania, marchewka z groszkiem, kotleciki jarskie, leczo, szaszłyki, szparagi „z wody”
    • Dania specjalne np. „ryba” po grecku, bukiet jarzynowo-owocowy, melon z owocami w majonezie, kisiel chlebowy, bakłażan z pieczarkami
    • Wegańskie ciasta i desery np. makowiec, ciasto pomarańczowe, szarlotka, ciasto pieczone na patyku, ciasteczka słone, lody
    • Napoje np. kwas buraczany jako napój, mleko orzechowe, mleko z konopi, napoje owocowo-orzechowe

    Wszystkie te dania sporządzane są bez jakichkolwiek dodatków produktów zwierzęcych.

    MOŻESZ wybrać weganizm!

    Nie musimy poddawać się ogólnemu schematowi życia. Tylko od nas zależy, jak się odżywiamy. Mamy możliwość korzystania z takich produktów, które nam służą i nie zatruwają powoli naszego organizmu. A zmieniając sposób żywienia nie ryzykujemy ani głodem, ani własnym zdrowiem. Przeciwnie. Nie musimy również skazywać na śmierć żadnego zwierzęcia, by nie być głodnym ani ilościowo, ani też jakościowo.

    Skorzystaj teraz z prostego forumlarza poniżej, by zainwestować w ebooka "Kuchnia Weganki" i zacząć zdrowiej się odżywiać:

     

    Unikatowa propozycja: 60-DNIOWA GWARANCJA

    Przeczytaj, aby dowiedzieć się, dlaczego zakupy u nas są w 100% bezpieczne

    Jesteśmy pewni jakości wiedzy, którą wydajemy, dlatego udzielamy specjalnej gwarancji, aby Twoje zakupy były absolutnie bezpieczne. Jeśli zakup nie spełni Twoich oczekiwań, możesz dokonać zwrotu, odzyskując 100% wydanych na niego pieniędzy. Dowiedz się więcej »

  • Opinie o "Kuchnia weganki"

    1. Książka bardzo dobra w odbiorze, proste przepisy i praktyczne porady. Polecam wszystkim, którzy chcą poprawić swoje odżywianie

      Wioletta matka

    2. Książka w formie elektronicznej bardzo szybko przesłana, na wersję papierową trzeba było trochę poczekać. Polecam

      Joosia weganka

    3. Książkę przeczytałam z dużym zainteresowaniem. Cieszę się, że weganizm zyskuje popularność i coraz więcej osób przekonuje się o jego zbawiennym działaniu na swoje zdrowie. Przepisy są bardzo proste i trochę trudniejsze, a przy tym dużo innych porad. Jestem z niej bardzo zadowolona.

      Natalia bibliotekarka

    4. Ważne, mądre i zatrważające treści /np. o mleku, rosole/, ciekawe przepisy, bogactwo przypraw, poprawny język polski. Książka daje do myślenia, wzbogaca, uczy i inspiruje. Dziękuję!

      Wanda Budrewicz babcia

    5. Jestem zachwycona książką pani Lidii. Napisana bez zadęcia, a ciekawie.Powoli wprowadzam przepisy, które są naprawdę godne polecenia. Choć daleko mi jeszcze (niestety) do weganizmu, już czuję się lepiej. Proszę przekazać pani Lidii wyrazy szacunku i podziękowania. Pozdrawiam, Klaudia.

      Klaudia Włodarczyk pracownik służby zdrowia

    6. Książka jest interesująca, czyta się ją dobrze, daje dużo dobrych wskazówek na zdrowe życie.

      Zenona Weidmann Zenona Weidmann

    7. Świetna książka zawierająca wiele cennych przepisów oraz istotnych faktów. Bardzo przejrzyście wydana, inspirująca do ciekawych wyczynów kulinarnych. Dziękuję

      Tomasz terapeuta

    8. "Kuchnia weganki" autorstwa Lidii Szadkowskiej to nie jest typowa książka kucharska. To jest wspaniała poręczna książeczka-przyjaciółka, którą mam zawsze przy sobie; na zakupach i na spacerze, w kuchni i w autobusie. Wyjątkowo pomocne i mądre rady dla początkujących jak też zaawansowanych wegan. Szczególnie ważne w mojej ocenie są wstępne refleksje na temat świadomości bycia weganinem, a także znaczenie ziół w kuchni. Wszystko o czym pisze autorka zgadza się z moim myśleniem i wiedzą do tej pory zgromadzoną. Serdecznie dziękuję.

      Krystyna Prokopiuk pracująca emerytka

    9. Dużo ciekawych przepisów, ale to, co w tej książce jest najlepsze, to dużo faktów i porad na temat zdrowego odżywiania się. Polecam! :)

      Natasza Natasza

    10. Superksiążka. Musiałam przejść na dietę, a ta książka okazała się bardzo pomocna przy sporządzaniu dań. Zawiera wiele pomysłów na ciekawe dania.

      Agnieszka Herman pracownik

    • Refleksja nad wegetarianizmem
    • Nasze zdrowie to poszanowanie natury i życia zwierząt
    • Gdy postanowiłam odżywiać się zgodnie z naturą
    • Co i jak powinniśmy jadać?
    • Ogólne zalecenia dr Bernarda Jensena
    • „Artretyzm, reumatyzm, osteoporoza”
    • O surówkach
    • Surówki i dania z dzikich roślin
    • Potrawy gotowane
    • Dlaczego mleko i jego przetwory nie służą zdrowiu?
    • A mięso? Czy służy zdrowiu?
    • O zamiennikach mleka i mięsa
    • Niebezpieczne przyprawy
    • Jak skomponować przyprawy służące zdrowiu?
    • Jakie stosować zioła przyprawowe?
    • Przechowywanie warzyw
    • Kiszenie barszczu białego i warzyw
    • Koncentrat pomidorowy
    • Kiszone buraki
    • Przepisy wege kuchni
    • Gomasio
    • Spirygne
    • Surówki
    • Zdrowotna surówka
    • Marchewka z jabłkiem
    • Marchewka z chrzanem
    • Surówka z cykorii
    • Surówka z selera
    • Surówka z włoszczyzny
    • Surówka z kalafiora i pomidorów
    • Surówka z kapusty pekińskiej
    • Surówka z kiszonych ogórków
    • Surówka z papryki
    • Surówka z kiszonej kapusty
    • Surówka z dyni
    • Coś do pieczywa zamiast wędlin, masła i nabiału
    • Zamiast masła
    • „Masło” czosnkowe
    • Pasta z drożdży
    • Pasta z kaszy jaglanej
    • Pasta z ryżu i zielonego groszku
    • Pasztety jarskie (bez pieczenia w piekarniku)
    • Pasztet z kaszy gryczanej
    • Pasztet pieczarkowy
    • Powidła śliwkowe
    • Pasta orzechowo-kakaowa
    • „Smalec” wg przepisu Grażyny:
    • Masło orzechowe, sezamowe, słonecznikowe
    • Pasta ze skiełkowanego słonecznika
    • Majonez z ryżu
    • Pasta - „serek topiony”
    • Zupy
    • Zasmażki
    • Kartoflanka
    • Zalewajka
    • Biały barszcz
    • Czerwony barszcz
    • Czerwony barszcz z kiszonych buraczków
    • Barszcz z buraków zalewany żurem
    • Krupnik
    • Kapuśniak z kiszonej kapusty
    • Kapuśniak z białej lub czerwonej kapusty
    • Zupa z kiszonych ogórków
    • Barszczyk ukraiński
    • Zupa jarzynowa
    • Zupy jarzynowe „tematyczne”
    • Rosół jarski
    • Boczniak na gęsto /niby-flaczki/
    • Zupa pomidorowa czysta
    • Zupa pomidorowa z ryżem
    • Botwina
    • Zupa z suszonego zielonego groszku
    • Grochówka
    • Zupa fasolowa
    • Zupa z cieciorki
    • Zupa z soczewicy
    • Zupa szczawiowa
    • Zupa z ziemniakami i makaronem
    • Barszcz „wołyński”
    • Zupa cebulowa
    • Zupa orzechowa
    • Dania drugie
    • Kapusta z grochem
    • Gołąbki
    • Bigos jarski
    • Bigos jarski lub z kostką sojową
    • Fasolka „po bretońsku”
    • Ciasto naleśnikowe
    • Krokiety
    • Pierogi
    • Ciasto na pierogi
    • Farsze do krokietów i pierogów
    • Kasza jaglana z brokułami
    • Sosy
    • Sos do spaghetti
    • Sos pomidorowy
    • Sos z grzybów (pieczarek, boczniaków, leśnych)
    • Sos z suszonych grzybów
    • Sos jarzynowy
    • Sos cebulowy
    • Sos dyniowo-pomidorowy
    • Dodatki do ziemniaków, kasz i makaronów
    • Gulasz z cukinii lub kabaczka
    • Gulasz z kostki sojowej lub granulatu i warzyw
    • Kabaczek lub cukinia zamiast kotleta
    • Por do drugiego dania
    • Duszone warzywa do drugiego dania
    • Marchewka z groszkiem
    • Kapusta „Parzybroda” jako potrawa jednodaniowa
    • Łazanki - jako samodzielna potrawa
    • Kotleciki jarskie
    • Kotleciki z kaszy jęczmiennej
    • Warzywa lub pieczarki w cieście
    • Ryż z warzywami – danie samodzielne
    • „Bukiet z jarzyn”
    • Dynia, brukiew lub kalarepa oprószona mąką
    • Leczo
    • Dynia w sosie pomidorowym
    • Kalarepa
    • Szaszłyki
    • Kapusta włoska lub biała „z wody”
    • Szparagi „z wody”
    • Pieczarki, boczniaki lub grzyby leśne
    • Dania specjalne
    • „Ryba” po grecku
    • Bukiet jarzynowo-owocowy
    • Koreczki
    • Sałatka z ryżu
    • Sałatka jarzynowa polska
    • Melon z owocami w majonezie
    • Kisiel chlebowy
    • Żmudzka sałatka z marchwi
    • Bakłażan z pieczarkami
    • Wegańskie ciasta
    • Wywar z buraka cukrowego
    • Wywar z lukrecji
    • Makowiec
    • Ciasto pomarańczowe
    • Szarlotka
    • Szybki jabłecznik
    • Ciasto pieczone na patyku
    • Snak amarantusowy z orzechami
    • Keks z kaszy jaglanej
    • Ciasto owocowe lub z orzechami
    • Ciasto drożdżowe
    • Kulki z płatków owsianych
    • „Piernik” z marchwi
    • Ciasteczka słone
    • Lody
    • Truskawkowo–banananowe
    • „Melba”
    • Lody z bananów i kiwi
    • Lody winogronowo-bananowe
    • Napoje
    • Kwas buraczany jako napój
    • Mleko orzechowe
    • Mleko z konopi
    • Napoje owocowo-orzechowe
    • Zamiast jajka
    • Bibliografia
  • Pobierz darmowy fragment publikacji

Wybierz wersję:

Pomoc
Pomoc
W celu poprawnego działania naszego serwisu i wygody jego użytkowników używamy plików cookie (tzw. "ciasteczek"). Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.